Zwarte doos mala v KSP obrovský úspech. Každý jeden vedúci si ju chcel vyskúšať a prejsť. Lepší suvenír z Holandska Syseľ doniesť ani nemohol.
Vedúci sú však šikovní a po pár dňoch mal už každý všetkých 10 problémov vyriešených. A doos zapadla prachom kdesi hlboko v skrini. Nebola tam však sama. Okrem nej tam totiž ležali rôzne spoločenské hry, klávesnice, nefunkčné LAN káble a kopa knižiek. Väčšinou matematických, ale našli by ste tam aj zopár slovenských klasikov.
Keď sme minulý týždeň upratovali, všimli sme si, že doos dlhé chvíle efektívne využila, načerpala inšpiráciu a vymyslela si nových 10 úloh. Bola by škoda sa s vami o ne nepodeliť.
Úloha
Dostanete prístup k simulátoru čiernej skrinky. Vždy, keď do nej vložíte nejaké číslo, skrinka niečo vypíše (číslo, slovo…) podľa jednoduchého pravidla.
Vašou úlohou bude toto pravidlo odhaliť a nájsť vstupné číslo také, aby skrinka vypísala požadovanú vec.
Hra má 10 úrovní, za každú môžete získať bod. Náročnosť by mala stúpať spolu s úrovňami, môžete ich však riešiť v ľubovoľnom poradí.
Odovzdávanie a bodovanie
Za každú vyriešnú úroveň dostanete jeden bod. K tejto úlohe netreba odovzdávať žiadny popis ani program. Simulátor nájdete na stránke http://ksp.sk/specialne/ksp/32/2/1. Pre prístup na stránku musíte byť prihlásení a body sa vám budú pripočítavať automaticky.
Odovzdávanie
Na odovzdávanie sa musíš prihlásiť
Otázky a diskusia
Po skončení kola budete mať príležitosť na diskutovanie o riešeniach v diskusii pod vzorovým riešením.