Koniec kola: 17. marec 2025 23:59
1 deň
Počet bodov:
Popis:  12b
Program:  8b

MisQo sa veľmi rád pozerá na hru Subway Surfers. Tak si raz povedal, že si ju skúsi naprogramovať. Keďže nie je moc dobrý programátor, rozhodol sa hru nasledovne zjednodušiť. Keďže má veľmi rád mačky, rozhodol sa, že hráč bude myš a mačka ju bude naháňať, bude sa mu na to potom ešte lepšie pozerať.

Úloha

MisQova verzia Subway Surfers pozostáva z 2 vertikálnych línii, na ktorých sa dá hýbať. Podobne ako v originálnej hre tu musíme preskakovať prekážky. Tu ale hráme za myš a naháňa nás agresívna mačka. Myš môže robiť iba nasledovné 3 akcie:

  • posunúť sa o 1 dopredu.
  • posunúť sa o 1 dozadu.
  • skočiť - zmení sa línia v ktorej sa myš nachádza a zároveň sa posunie o \(k\) dopredu.

Po každom pohybe hráča sa mačka posunie o 1 dopredu. Ak nastane situácia, že sa myš a mačka nachádzajú na rovnakej vzdialenosti od začiatku (Mačka je veľká, teda zaberá obe línie naraz), prípadne mačka predbehne myš, mačka myš zje a tým pádom myš prehrala.

Na rozdiel od originálnej hry, táto verzia má koniec, keď sa dostaneš na koniec levelu. Rozhodni, či pre dané prekážky sa dá level vyhrať. To znamená, že sa dá dostať aspoň na koniec levelu bez toho, aby ťa mačka zjedla. (koniec vieme aj preskočiť - ak má level 15 políčok a my skočíme rovno na 18., tak sme vyhrali).

Na začiatku hry sa myš nachádza na 1. pozícii v 1. línii a mačka na 0. pozícii tesne za ňou. Je garantované, že na tejto pozícii nie je prekážka.

Formát vstupu

V prvom riadku vstupu je číslo \(n\) (\(1 \leq n \leq 10^6\)) – dĺžka levelu, a číslo \(k\) (\(1 \leq k \leq n\)) – dĺžka myšieho kroku.

V druhom riadku je \(n\) znakov - mapa prvej línie hry, kde znak X značí prekážku a znak = značí voľno. V treťom riadku je znova \(n\) znakov - mapa druhej línie hry, kde znak X značí prekážku a znak = značí voľno.

Úloha má osem sád vstupov, v ktorých platia nasledovné obmedzenia:

Sada 1, 2 3, 4 5, 6 7, 8
\(1 \leq n \leq\) \(20\) \(100\) \(1\,000\) \(10^5\)

Formát výstupu

Vypíš jeden riadok a v ňom Vyhral som, ak sa dá level vyhrať, inak Prehral som.

Príklady

Input:

8 4
==XX=XX=
==X==X==

Output:

Vyhral som

Myši stačí iba 2-krát skočiť - po prvom skoku budeme na 5-tom políčku v druhej línii, odkiaľ už vieme rovno skočiť do cieľa. Rovnako by sme mohli po prvom skoku ísť dozadu a potom skočiť

Input:

8 3
=X=XXXX=
=X==XX==

Output:

Prehral som

Ako prvý krok musí myš skočiť, lebo hneď pred nami je prekážka. Po skoku sa dostaneme na 4. políčko v druhej línii. Jediný možný ťah je ísť dozadu. Potom jediný možný ťah je ísť naspäť dopredu. Takto sa budeme cykliť až kým nás mačka nechytí, teda prehráme.

Odovzdávanie

Na odovzdávanie sa musíš prihlásiť

Otázky a diskusia

Po skončení kola budete mať príležitosť na diskutovanie o riešeniach v diskusii pod vzorovým riešením.